Nowoczesne gadżety reklamowe – kiedy się sprawdzą?

Nowoczesne gadżety reklamowe – kiedy się sprawdzą?

Wśród gadżetów reklamowych obecnie możemy znaleźć zarówno takie klasyczne rozwiązania, jak ubrania czy gadżety biurowe (długopisy, notatniki, smycze), jak i gadżety bardziej nowoczesne. Mowa tutaj przede wszystkim o różnego rodzaju gadżetach elektronicznych, takich jak na przykład pendrve’y, powerbanki i nie tylko.

Cieszą się one coraz większą popularnością, przede wszystkim z uwagi na takie aspekty, jak innowacyjność i uniwersalność. Nie należą też wbrew pozorom do bardzo drogich. W jakich przypadkach warto rozdawać tego rodzaju gadżety, a kiedy lepiej postawić na coś bardziej tradycyjnego? Odpowiadamy!

Gadżety elektroniczne dla branży IT i nie tylko

Gadżety elektroniczne to podstawa przede wszystkim w branży IT, gdzie nie ma wątpliwości, że osoba obdarowywana będzie wiedziała, jak danego gadżetu używać i będzie on dla niej przydatny. Jednak nie tylko. Obecnie ogromna ilość osób, szczególnie młodszych, ale nie tylko, wykorzystuje codziennie różne gadżety tego typu.

Z tego względu takie produkty, jak pendrive’y czy powerbanki, można rozdać niemal każdemu klientowi lub kontrahentowi. Sprawdzą się one też jako gadżet dla osób odwiedzających stoisko firmy na targach branżowych, jak również jako dodatek dla paczki dla pracowników (na przykład świątecznej).

Opcji jest bardzo wiele, są jednak oczywiście wyjątki od tej reguły. Jeśli klient lub kontrahent to osoba starsza, być może lepszym wyborem będzie przekazanie jej jakichś bardziej tradycyjnych gadżetów, które jednocześnie są bardzo funkcjonalne.

Jest wiele osób starszych, które są z technologią za pan brat, ale jest też sporo osób w podeszłym wieku, które nie miałyby żadnego użytku z pendrive’a czy powerbanka, a za to ucieszyłoby się z na przykład eleganckiego kalendarza lub notatnika. Być może lepiej więc nie ryzykować, chyba że znamy bliżej dane osoby i wiemy, że spodobają im się gadżety elektroniczne i będą one przez nie użytkowane.

Jakie gadżety elektroniczne wybrać?

Jeśli chodzi o elektroniczne gadżety reklamowe, to można mówić o dużej różnorodności, nie tylko w zakresie typów gadżetów, ale także ich ceny. Możemy na przykład kupić prostego powerbanka o niewielkiej pojemności już za kilkanaście złotych, ale są też powerbanki reklamowe za złotych kilkadziesiąt.

Jeśli interesują nas gadżety droższe, możemy zastanowić się nad słuchawkami bezprzewodowymi, głośnikami lub bezprzewodową podkładką do ładowania indukcyjnego. Z kolei wśród bardzo tanich, ale przydatnych gadżetów reklamowych można wymienić zaślepkę na kamerę w laptopie (kosztuje ona zaledwie kilka złotych, a jest bardzo przydatna) oraz uchwyty do smartfonów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.