Stoisko wystawiennicze – jakie są najważniejsze elementy?

Stoisko wystawiennicze – jakie są najważniejsze elementy?

Stoisko wystawiennicze jest kluczowe dla udanych targów branżowych. Pozwala na wybicie się z tłumu. Zachęca do odwiedzenia i pomaga spełnić postawione cele. Dlatego przygotowując stoisko targowe, warto się do tego zadania przyłożyć. Jakie są najważniejsze elementy stanowiska targowego? Zobacz, na co zwrócić uwagę przygotowując stoisko wystawiennicze www.expotextil.pl.

Nadwieszenie targowe – wyróżnij się z tłumu 

Jakie stanowisko targowe wybrać – z nadwieszeniem, czy bez? Jeśli chcesz wyróżnić się z tłumu i przyciągnąć większe ilości klientów, to zdecydowanie z nadwieszeniem. Podwieszenie targowe to konstrukcja aluminiowa, na którą naciąga się firmowy baner. Całość następnie podciąga się na łańcuchach nad stanowisko i mocuje do dachu hali targowej. Podwieszenie targowe to najlepszy sposób na wyróżnienie się z tłumu. Dzięki banerowi, który znajduje się wyżej niż reszta stoisk, nasze stanowisko jest znacznie widoczniejsze. Od razu rzuca się w oczy i zachęca do odwiedzenia. 

Co więcej, do kratownicy możemy przymocować reflektory i lampy ledowe. Tym sposobem nasze stoisko wystawiennicze jest równomiernie oświetlone, ale światło nie oślepia odwiedzających. Sam baner jest także znacznie lepiej widoczny, nawet z większych odległości. 

Stoisko wystawiennicze z zabudową modułową 

Nowoczesne stoiska targowe są dużo chętniej odwiedzane. Przyciągają wzrok i zapewniają maksymalny komfort użytkowania. Z tego względu najpopularniejszym wyborem stały się zabudowy modułowe. Stoisko modułowe składa się z kilku ruchomych części. Projekt jest dopasowany do indywidualnych potrzeb firmy. Przy tym spełnia wymogi organizatorów targów branżowych. Co więcej, stoisko modułowe po zakończonych targach możemy rozmontować i przewieźć do nowej lokalizacji. Dzięki temu jest to wyjątkowo ekonomiczne i ekologiczne rozwiązanie. 

Jednak nie z samej zabudowy stoisko się składa. Bardzo ważna jest także aranżacja. Nieodłącznym elementem każdego stoiska wystawienniczego jest lada informacyjna. Jest to pierwsze miejsce, w którym nawiązujemy kontakt z klientem. Lada powinna być uporządkowana i estetyczna. Nie kładź na niej zbędnych gadżetów. Zapasowe broszury, czy wizytówki możesz schować w mobilnym kantorku.

Nowoczesne stoiska targowe wyposażone są także w monitory lub małe telebimy. Jeśli mamy spoty reklamowe, to warto je puszczać w zapętleniu. Dodatkowym ociepleniem wizerunku mogą być rośliny. Statystyki pokazały, że uczestnicy targów dużo chętniej odwiedzali stanowiska, w których znajdowały się żywe rośliny. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.